[LINUX:14940] mandrake kurulumu

From: ziyagok@mynet.com.tr
Date: Mon 24 Apr 2000 - 08:24:40 EEST

selam arkadaslar mandrake 7.0 ı yenı kurdum kurulum asamasında her sey normal gıttı fakat son sırada monıtoru secerken problem cıktı monıtorü secıyorum ve ekran bırkac kez kapatılıp acılacak dıyor sonrasında ekran kararıp sıstem kıtlenıyor reset yapmam gerekıyor tabı lınux'a gırıyorum fakat x wındow ozellıklerı calısmıyor yanı startx yazdugımda hata mesajı verıyor yardımcı olabılırmısınız nasıl hallederım sevgıler yenı uyenız zıya