[LINUX:14937] Radio yazilimi ve kartı

From: metin dere (metindere@hotmail.com)
Date: Mon 24 Apr 2000 - 02:13:58 EEST

slm lar
Mandrake 7.0(air)Kullaniyorum ve ESS 1869 Radyo+sesKartım var Ses kartı
rahatca taniyan Linux e Radio kartını nasil tanitabilirim acaba? İnanin
arastirdim oyle kut diye listeye yazmadim ama Kit olan ingilizcemle bisi
yapamadim yani. Bu arada RadioDj i kurdum ama oncelikle Karti tanitmam
gerek herhalde

Birde bir ricam olsa Su bizim mail arsiv i varya onun arama kistaslari
inanin bana biraz acayip geldi yani radio diyom bana neler neler cikariyor
bir bilseniz ? Bir el atan olursa yeni Penguenler (Bizler) icin seviniriz .

Slm, Sevgi ve Linux ile
Mdere