[LINUX:14892] Re: oracle kurulumu

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 21 Apr 2000 - 11:26:19 EEST

On Fri, 21 Apr 2000, OZGUR CENGIZ DEMIR wrote:
> [...]

   Karşılaştırma yaparken çok dikkatli olmak lazım!
   Yani küçük bir table yaratıp bir hız denemesi yaptığınızda
   MySQl in hızlı olduğu görülebilir. Bu bize MySQl in küçük
   ölçekli databaseler de yada küçük projelerde hız kazandırdığını
   kanıtlar. Fakat büyük projelerde ve büyük databaselerde bu fark
   hızlan kapanmaktadir. Çünkü oracle daha çok bu şekilde kullanımlar
   için yazılmış bir araç olup, kendine özgü triger ve function ları ile
   hızlı çalışma ve grup çalışmalarını iyi derece de desteklemektedir.
   Tablolardaki row sayısı arttıkça ve proje genişledikçe oracle ın
   avantajlarını yaşamaya başlarsınız.

   Kolay gelsin....

   Batur ORKUN
   Bilkent Uni.