[LINUX:14884] oracle.

From: linuxbilkent@webser.hay.net.tr
Date: Fri 21 Apr 2000 - 10:10:43 EEST

mysql le oracle kIyaslamak cok sacma.
Tek kriteriniz hIz ise onu bilemem.Hem mysql , oracle dan hIzlI cIkacak
diye bisey yok.

Ben de uzun suredir mysql kullanIyorum.Oracle da kullandIm.Ama oracle da
olan daha dogrusu ciddi veritabanI yazIlImlarInda olan cogu sey mysql de
yok.mysql cok ise yarar bir veritabanI.Her isimizi onunla yapIyoruz
biz.Ama uygulamadan uygulamaya degisir.Bizim uygulamalarImIz oracle
gerektirmiyor en azIndan.
Onun icin bosuna mysql , oracle karsIlastIrmasI aramayIn.

selam.saygI