[LINUX:14865] Re: oracle kurulumu

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 15:38:58 EEST

Oracle'i actiginiz dizin icerisinde install/linux/RunInst.sh'i
calistirin.Neden bilmiyorum boyle yapinca calisiyor kurulum.Ama ben henuz
kuramadim,turlu sorunlar veriyor ve Oracle Database Asistants Tool (tam
hatirlamiyorum,yanlista olabilir,ama icinden Asistant gectiginden eminim)
kurulmuyor ve kurulum bitti diyor.Henuz beceremedik yani.