[LINUX:14851] Re: Sendmail ve Relay denied

From: Gurkan KARADERE (gurkan@uludag.edu.tr)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 12:47:16 EEST

Selamlar;
RedHat'teki tam yerini bilmiyorum ancak sanirim /etc/mail/relay-domains gibi bir
yerde hangi domainlerden mail gonderilebilecegini belirten bir dosya var bunun
icine gerekli olan tanimlari:
net.tr
com.tr
net
com

seklinde tanimlari yapip sendmail i yeniden baslatirsaniz sorun cozulebilir. Bu
dosyayi sendmail.cf dosyasi icerisinden de tanimlatmaniz gerekebilir;
# Hosts that will permit relaying ($=R)
FR-o /etc/mail/relay-domains
seklinde.
Kolay gelsin.