[LINUX:14847] SCRIPT

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 12:15:12 EEST

Merhaba. GUnluk yaptigim islerden kurtulmak icin bir script yazmak istiyorum. script benim girecegim degiskenleri nasil alacak? ve aldigi degiskenleri daha onceden belirttigim dosyanin icine (sonuna) nasil ekleyecek?

Buna bir ornek vermek istiyorum

mehmet:~#> Adinizi giriniz:

girdiginiz bilgiler xxx.xx dosyasina basari ile kaydedildi.

mehmet:~#>