[LINUX:14835] dns firewall

From: Zafer Berber (berberz@itu.edu.tr)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 10:17:52 EEST

  Soyle bir sorum olacka

 Firewal bir makine var eth0 real ip eth1 sanal ip kullaniyo ve sanal
kisimdan networke dagitim yapiyorum bu networkte sanal ip li makinelerin
bazilarinin real ip leride mevcut firewall kisminda bu tanimlamalar
mevcut, sorum su networkte sanal ipli bir makineye dns kurmak istiyorum
ogrenmek istedigim su otdu den dns i real ip yi gosterecek sekilde aldik
diyelim bunu firewall icerde sanal ipsine yonlendiriyo haliyle
ve dns i sanaip ip tanimli olarak kurdum calisir mi ?
yani disardan gelen istekleri cozebilir mi

ZAfer Berber