[LINUX:14825] RE: gnome

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 00:53:55 EEST

Merhaba,
Direk console ' a dusmek icin (3 nolu init level) /etc/inittab dosyasinin
icinde aciklama satirlarininin hemen altinda id:5:initdefault: yazan yerdeki 5
i 3 yapin olur biter.

Ikinci sorunda DNS ayarlarini test etmek icin ping 144.122.199.90 deneyin.
Oluyorsa /etc/ppp/options dosyasinin icinde yazan lock satirini silin. O da
olmazsa ifconfig yazin. Yaninda P-tp yazan IP numarasini bir yere kaydedin ve
su komutu verin.

route add default gw O_IP_NUMARASI

Iyi Calismalar
Umut Gökbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr

>===== Original Message From linux@listweb.bilkent.edu.tr =====
>redhat 6.0 kullaniyorum.
>ilk sorum , bilgisayari her baslattigimda gnome un calismasini istemiyorum
bunu nasil kaldirabilirim...yani konsolda calismak istiyorum direkk..
>ikinci sorunum
>dip -t ve kppp ile baglantimi sorunsuz olarak yapiyorum fakat hicbir adrese
giremiyorum , irc ye baglanamiyorum vs.. dns ayarlarimida yaptim
>sorun nerede olabilir...
>he bide kppp yi acarken /etc/ppp/options dosyasi ile ilgili bir hata mesaji
veriyor , sorun burdami acaba :)))