[LINUX:14822] Ynt: Re: proxy den cikmak

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Wed 19 Apr 2000 - 22:07:01 EEST

Ayni sorunun benzeri bende de var ama boyut farkli bende
olay:
Nt Server 4.0 proxy sunucu kurulu ntde cift ethernet karti var.
ethernetlerden biri firewall gorevi goren ip sharer a bagli.(nuke muke tink
demiyo onnicin koyduk)2.ethernette hubla birlikte 25 kadar linusk makineye
bagli.
Problem:Linusklar guzel guzel nete cikiyor ama sharer isin icine karistigi
icin ntdeki ve linusklardaki calisan server lara erisemiyoruz...(NTde iis 5
www sunucu,linuskta ftp ve irc sunucular war.)Ne yapacaz ne edecez biturlu
aklima gelmedi...
Yardimlarinizi bekliyorum...
Iyi calisamlalar...