[LINUX:14810] Re: proxy den cikmak

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-OSC) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Wed 19 Apr 2000 - 14:41:12 EEST

nt domainine linuxu sokmak icin
smbpasswd -j domain -r pdc
gibi bir komut vardı
man sambapasswd diye bi incele istersen

-----Original Message-----
From: Ertan Kucukoglu [mailto:ertank@ozlerplastik.com]
Sent: Wednesday, April 19, 2000 2:21 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:14807] Re: proxy den cikmak

Zafer Berber wrote:

> Ms proxy var ve onun uzerinden internete cikmak gerekir,
Tamam squid ms proxy uzerinden internete cikacak.

> squid kurmak sence mantiksiz degilmi :)) sonucta real ip nin bir bacagi ms
> proxy de sen ne kadr squid kurarsan kur farkeden bisi olmaz sonucta
> gidecegin yer aynisi :))
squid MS proxy uzerinde cikacak. :)

> sorun su ms prıxye ulasabiliyorum ping routing fileshare etc.
> ama proxyde soyle bir tanim var domine logon olmadan proxyden cikamazsin
> diye Domaine nasil logon olacagim ?
Iste bunu verdigim adreste arastirman gerekli. Acikcasi daha once hic MS
proxy kullanmadigim icin bilmiyorum. Belki Samba falan kurman gerekebilir?

> bunu sormaktaki maksadim normalde resolv.conf dns gorevini yazan bir yeri
> tnimlarsin ama pdc bulunan bir networkte sorgulamyi linux nerden yapacak
> PDC (primary domain controlller)dan mi ? buu bilmedigim icin sordum
>
> Zafer Berber
Belki fikir verebilirim diye aklima gelenleri siraladim :)

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com