[LINUX:14777] Re: tel ile kontrol

From: hüseyin.... (huseyin@microserve.com.tr)
Date: Tue 18 Apr 2000 - 14:32:21 EEST

bu işi yapan siemensin bi modemi var. GSM module diye bişi. içine bi sim
kart katıyorsunuz ve com porttan bilgisayara bağlıyorsunuz. Ondan sonra bir
iki script ile kontrol yapabiliyorsunuz. Bu sistemle turkçellin güncel
mesajına karşı fatura bilgisi veren sistemine benzer bi sistem yapmak ta
mümkün.
bu modemlerin fiyatları 300 mark gibi bişeydi sanırım.

Hüseyin Gömleksizoğlu
Microserve Teknoloji ve Limited Şti.
Teknik Sorumlu