[LINUX:14771] Re: tel ile kontrol

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Tue 18 Apr 2000 - 13:11:18 EEST

Linux ta bu tür bir yazılımın varlığını hiç araştırmadım, fakat hindows için
yazılmış çoğu telesekreter/terminal/faz/mailbox türü program istediğiniz işi
yapıyor, yani böyle bir program türü mevcut. Genelde kendi içlerinde basit
script dilleri içeriyorlar ve bazısı yapmak istediğinizi şematik olarak
girebilmenize olanak sağlıyor, örneğin 'falanca tuşa basılırsa şu menüye
git, şu konuşmayı okuyup tuşa basılmasını bekle, falanca tuşa basılırsa şu
olayı yap' gibi.. Linux için en azından temelde aynı işi yapan bir program
vardır sanırım. Ayrıca anakartınız fazla eski değilse, bios / jumperlarla
yapacağınız bir ayar ile telefon çaldığında bilgisayarınızın açılmasını
sağlayabilirsiniz.