[LINUX:14765] RE: Fire

From: Egemen BAL (ebal@tradesoft.com.tr)
Date: Tue 18 Apr 2000 - 12:17:54 EEST

Biliyorsunuz ki iki cesit nat var. Many-to-one & Map. Birden fazla client'ın tek bir real ip(nat) ile cıkısları dediginiz gibi yani maskelenmistir. Fakat map edilmis bir serverın atıyorum 15 portu acık ve siz firewall'dan sadece birine izin verdiyseniz bile aslında bu 15 porta da ulasılabilir demek istedim . Cunku firewall nat'la map edilmis baska bir makinanın(server) portlarına mudahale edemez. Dogrumu ?

Iyi calismalar...