[LINUX:14762] proxy den cikmak

From: Zafer Berber (berberz@itu.edu.tr)
Date: Tue 18 Apr 2000 - 11:59:12 EEST

     Nt controller larin bulundugu bi networkte linux bir pc ile internete
cikmaya calisiyorum, nt lerde wins , ms proxy mevcut wins makinesi ayrica
PDC olarak calismakta.

    Linux makineye samba kurdum netowrke tcp/ip filesharing ve domain
olark erisimimde hic bir sorun yok proxy ye her turlu ulasiyorum tcp/ip
routing problemim yok ama proxy makinesinde oteye gidemiyorum proxy de
Socks, winsock, web proxy mevcut ve var olan tanimlamalari netscapede
yaptim nete cikabilmek icin proxy tarafindan ne yapmam gerekir (extra)

ikinci sorum lynx i kullanarak proxy araciligiyla nete nasil cikarim yani
lynx in proxy konfigurasyonunu nasil yapabilirim

ucuncu sorum resolv.conf a ne girmem gerekir ? proxy arkasinda isem pdc
nin tanimlamasini mi yapmam lazim

iyi calismalar

zb