[LINUX:14743] Redhat 6.2 Client

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@postmark.net)
Date: Tue 18 Apr 2000 - 00:16:19 EEST

RedHat 6.2 kurdum. Daha once kurdugum tum linux'lar server ozelligi
tasiyordu. Bu kez client olarak kullanmak istedim. (Server olarak
kullandigim bir Redhat 6.0 var zaten. Bunun uzerinde IP-masquerading
ve squid calisiyor.)
Redhat 6.2 kurdugum makinede Win98 de var. Bu makinadaki her iki
sisteme de ayni IP'yi verdim: 192.168.1.1.
Server durumdaki Redhat 6.0 makinanin IP'si 192.168.1.254
Client durumdaki Win98'lerden internete sorunsuz erisiyorum. Fakat
RedHat ile bir turlu basaramadim.
Ethernet karti calisiyor. Yerel network uzerindeki makinalara ping
cekebiliyorum. Disaridaki makinalara ise ne IP numarasi ile, ne de
http adresiyle ulasmam mumkun olmuyor.
resolv.conf ve hosts dosyalari da tamam.
Atladigim ne olabilir?

Ahmet Aksoy
ahmetax@postmark.net