[LINUX:14739] e-kolay ' in inanilmaz teknik yazilari...

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Mon 17 Apr 2000 - 21:58:00 EEST

Lütfen okuyun...

Linux'un Windows 2000'den cok daha basit oldugunu ve Linux'un asla
yapamayacagi bazi seylerin varligini (ornegin islem hizmeti) aklimizin bir
kosesinde tutmakta fayda var. Linux'un kod hatlarinin sayisi iki milyon
civarinda; Windows 2000 icin ise bu rakam 40 ile 50 milyon arasinda.

Bu cok buyuk bir fark ve bu fark Microsoft'un kodlamalarini sikistirabilme
yeteneginden kaynaklaniyor. Yani Windows Linux'a gore daha iyisini yapiyor.
Zevkinize uymasa da Windows size salon tipi tam bir araba sunarken, Linux daha
cok tekerlegi ve direksiyonu olan oyuncak bir araba sunuyor: gerisi size
kalmis.

Yukaridaki yazi http://www.e-kolay.com/bilgisayar/yukle/yukle_haber2_4.asp
adresinde yer aliyor ve inanilmaz teknik bir dille isletim sistemlerini
Windows 2000 ile karsilastirmaya calisiyor. Bu rezil uslubu kinayan ve
icerdigi sacmaliklari elimden geldigince yuzlerine vurmaya calisan bir e-maili
kendilerinden hic esirgemedim ve sizlerden de ayni seyi yapmanizi bekliyorum.

Ekte kendilerine gonderdigim e-maili bulabilirsiniz.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr