[LINUX:14723] Re: Modem'in adaptorunu kaybettim.?

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Mon 17 Apr 2000 - 13:00:17 EEST

> Modemimin adaptorunu kaybettim.
> Standart bir adaptorle denedim olmadi.(walkman icin olanlardan).
> Tabiki bu adaptor DC.
> Modemler AC adaptor mu gerektiriyor.?
Modemlar AC/AC adaptor kullanir. Buyuk bir kismi 9V, bazilari 12V
kullanir. Modemin kitapcigina danismakta yarar var. Bir cok modem
standart bir giris kullandigi icin adaptorleri karsilikli kullanabilse
de bazi modemler biraz terstir bu konuda.

Boca 14.4, eger yanlis hatirlamiyorsam normal 9V bir adaptor
kullaniyordu, herhangi baska benzeri bir modemin adaptorunu
kullanabilirsiniz, walkman icin kullandiginizi tabii ki kullanamazsiniz.