[LINUX:14720] Re: firewall ve NAT

From: Tuncel Mutlu (Link Bilgisayar) (tmu@linkbilgisayar.com.tr)
Date: Mon 17 Apr 2000 - 12:30:52 EEST

Soyle anlatayim. Firewall ve router dis network e bagli ve Interntetten
ulasilabiliyor (real IPs). Firewall un arkasinda fake IP ler olan bir
network var ve web server o network uzerine. Firewall a web request geliyor
(cunku www.xxx.com.tr nin IP si onunkisi). Firewall request i web server a
forward ediyor ordaki Linux bir socket aciyor (mesela 12345) ve bunu karsi
tarafa bildiriyor. Firewall da bu numaralari browser a bildiriyor. Firewall
un yaptigi bir cesit mapping.

Saygilar, sevgiler

Tuncel Mutlu