[LINUX:14692] Disk Druid Mandreke 6.1

From: Emre Deveci (edeveci@turk.net)
Date: Sun 16 Apr 2000 - 01:45:57 EEST

Merhaba,

linux'e hard diskim yetersiz olduğu için ara vermişitm . Fakat şimdi 15
gb'lık hard disk aldım eski 2.5 'luk ile ikisi bir arada çalışıyor.
Windows'u kurdum sıra linux'u kurmaya geldiğinde ise sorunla karşılaştım.
Eskiden Disk druidle çok rahat diski bölüp linux kurabiliyordum ama şimdi
yapamıyorum. Linux'e 5000 mb yer ayırmak istedim diskimde yer olmasına
rağmen yetersiz yer dedi onu hallettim şimdide şöyle bir mesaj verip beni
engelliyor "you should asign root partition to native disk". Ne demek
istiyor?

 Lütfen bana yardım edin. Daha fazla linuksüz kalmak istemiyorum. Hatta bana
örnek bir disk druid çalışması yaparsanız sevinirim.

Emre Deveci