[LINUX:14683] Re: php ve db2

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Sat 15 Apr 2000 - 07:01:25 EEST

On Thu, 13 Apr 2000, Omer ILK wrote:

> Php nin db2 destegi var. Php nin --with-ibm-db2 ile derlenmesi gerek.

Bunu yazdiginizdan sonra dba_db2.c dosyasina baktim.. Pek ole bir ciddi
database erisim icin degilmis gibi geldi.. Daha cok dbm stil bir islem
icin gorunuyordu..

http://tr.php.net
adresinden online manual 'a bakarsaniz orada "dba" diye bir secenek var..
Diyorki amcam bu "sleepycat" yazilimin bir urunu.. IBM db2 ile sadece
isim benzerligi var.. IBM DB2 icin OCBC kullanmaniz gerekiyor.. diyor.

Saugilar.

> Omer ILK

Yavuz