[LINUX:14680] Re: MYSQL-M$SQL baglantisi (ODBC)

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 14 Apr 2000 - 19:45:48 EEST

  Aslında bir cozum geliyor aklıma ama belki
daha iyi bir cozum vardır!

Once PHp kuruluydu tabiki sonra Sybase i kurdun!
PHP yi şimdi tekrar Sybase destekli derlersen sorun cozulur!
Ama dediğim gibi başka cozum var mı bilmiyorum :)

Batur ORKUN

Batur ORKUN ------------------- BILKENT UNIVERSITY Computer Center System Analyst