[LINUX:14631] RE: C ile cgi

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Fri 14 Apr 2000 - 09:38:00 EEST

On Fri, 14 Apr 2000, Ozben Evren wrote:

Selam,

> JDK`larin( Sun`inkilerden cok emin degilim ama Linux portlarinin) memory
> managementlarinda sorun var diye biliyorum. Siz uzun sureli servlet calistirdiginiz
> zaman boyle bir problemle karsilasiyor musunuz? Garbage Collector oldukca tembel. :)

Selam, servlet in calistigi mkn dikkatinizi cekmistir Ultra-1, bu direk o
anlama gelmez ama Solaris 2.6 calisiyor... ama soylediginiz gibi linux
uzerindeki JDK nin boyle bir problemi var gibi ... cok asiri yuk altinda
servlet gerekmedigi halde arada sirada destroy(); init(); yapiyor.. bu
calismasini engellemiyor ama hizi normal bir cgi 'a iniyor sonra tekrar
eski haline geliyor... bu da yaklasik olarak 20 30 sn de bir
tekrarlaniyor.. ama Solaris deki uzerinde bir sorun yok... sanirim Linux
JDK daki bu sorunda yakinda halledilir...

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
Koc.NET