[LINUX:14579] Müthiş

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Thu 13 Apr 2000 - 13:51:45 EEST

   Sn. Mehmet Yılmaz;

   İnanın bunu duyduğuma çok memnun oldum, zira Internet'in yavaşlığı
fazlasıyla canımı sıkmakta. Bununla birlikte sizden bir ricam olacak. Biraz
daha detay verirseniz çok sevinirim, ben de bu teknolojiyi edinmek
istiyorum. Acaba Windows2000 adı verilen bu modemi nereden temin edebilirim,
mevcut unix sistemimde sorunsuz çalışır mı? Bu modemi alan kişilere bu
veriyi gönderebilecek Windows2000 hattını çekerken ek bir ücret istiyorlar
mı? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ediyor, başarılarınızın devam
etmesini temenni ediyorum.

En iyi dileklerimle...

Onur Safak
e-mail 1: onur@postproduction.com.tr