[LINUX:14570] Re: netscape 6 rezillik

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 13 Apr 2000 - 11:41:38 EEST

 Sayın Koray ,

  Sanırım bos vaktinmiz fazlasıyla var ve muhalefet yapmak yada acık bulmak
icin fazlaca zaman harcıyorsunuz yada sizde su koru korune olan MS
dusmanlarındansınız. Neyse sonuc hiç onemli degil ama ;

Database Application gelistirirken formlar kullanıyoruz. Tabiki bu formların
visual programalama dillerindeki gibi olmasını beklemiyoruz ama yakın
atraksiyonlar çekmek konusunda çalışmissınızdır. Netscape ile bu başarıyı elde
etmek zor oluyor. Çunku form tool larının attribute larının bir cogunu nedense
ısrarla red ediyor. (Bunlar IE nin attribute ları)

Soylenmek istenen sey burda budur! Yani browser ı client sectigi için istemci
burda o kadar cok onemlidir ki, eger netscape standartlarına uymaz iseniz
cuvallarsınız. Daha iyi anlasılması için ornegin ,
Herhangi bir HTML editor ile calisan birisi
TextBox nesnesinin "disable" ozelligini gorecektir. Ne ise yaraadıgı cok acık!
Bunu kullanmakta isteyecektir. Ama netscape de calismadıgını gorcektir.
Bunun gibi daha ornekler yazabilirim ama benim o kadar vaktim yok maalesef.

Bu mail icin ozur diliyorum....

Saygılarımla....

Batur ORKUN

Batur ORKUN ------------------- BILKENT UNIVERSITY Computer Center System Analyst