[LINUX:14568] Re: linux ve ASP

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 13 Apr 2000 - 11:26:45 EEST

  Merhabalar,

ASP ler SQL Server lar uzerinden ne gibi tehlikeler olusturur bilemiyorum ama
ASp gercekten cok yavas bi performas sagliyor. Benim soylemek istediğim NT
üzerinde ASP ile değil de PHP ile cok daha sonuclar alinabiliyor. Üstelik
database olarak SQL server u kullanarak! NT platformu uzerinde gelistirilmis
olan ASP nin NT deki performasını düsünürsek Linux icinde sonucun pek
degisemiyecegine inanıyorum!

Sayıgılarımla...

Batur ORKUN
Bilkent Üniversitesi