[LINUX:14512] Re: netscape 6 rezillik

From: Tuncel Mutlu (Link Bilgisayar) (tmu@linkbilgisayar.com.tr)
Date: Wed 12 Apr 2000 - 13:06:38 EEST

Bunu sadece microsoft a yaranmak icin yaptigini zannetmem sonucta onlar
rakip, kendisi icin yapti. AOL Winamp i aldigi zaman news sunucularinda
buyuk harflerle "Medya sektoru rahatladi" yaziyordu. Aceba Winamp in en
populer mp3 player olmasi ile bir alakasi var mi bilmem. Bence windows media
player in yerini saglamlastirmak icin degil, mp3 u bir sekilde engellemek
icin yapildi.