[LINUX:14508] Re:Re: ÖNEMLİ BİR RİCA

From: a akpin (aakpin@yahoo.com)
Date: Wed 12 Apr 2000 - 12:21:30 EEST

Original message from: "Ertugrul Komut"
>evet bencede güzel olur...
>ben 1 ay içinde sorduğum 3 soruyu sonra kendim çözüp nasıl olduğunu listeye atmıştım
mesela...

>ama bir allahın kuluda zahmet edip sorununu ve çözümünü summary adında bir
>mesajın içerisine koyup listeye yazmayı akıl edemiyor
>rica edicem biraz gayret edip summary yazın...

is sadece summary ile bitmiyor bence,
birilerinin bu summary'leri veya bu nitelikteki reply'lari arsivlemesi
cok iyi olur diye dusunuyorum. Linux Newbies Mailing list
bunun guzel bir ornegini yapmis. Burada kolaylikla bulunabilen basit
soru-cevaplari howto'lardan bulmak icin bazen cok zaman harcamak gerekiyor.
Site adresi: http://www.linux-learn.org/faqs/html/index.html
saygilar