[LINUX:14498] Re: linux ve ASP

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 12 Apr 2000 - 10:52:56 EEST

Merhaba,

Wednesday, April 12, 2000, 10:08:44 AM, you wrote:

h> Linux de asp desteği var mı? yani asp ile yaptığım bi sayfayı Linux
h> üzerinden yayımlayabilir miyim?
h> Benim asıl yapmak istediğim web üzerinde veri tabanı erişimi yapmak. ASP
h> ile Vbasic tarzı bağlantılar kurabiliyorum ama NT server üzerinde olması
h> güvenlik açısından beni biraz tedirgin etti.
Linux'da asp destegi var ama genelde tercih edilmiyor.

Veritabani baglantilari icin cok daha guclu, esnek ve guvenli bir dil
olan php kullanilir daha cok. Piyasadaki tum buyuk veritabani
sunucularini desteklemektedir.

http://tr.php.net adresinden bilgi alabilirsin. www.linux.org.tr 'de
de turkce dokumantasyon ve seminer notlari bulabilirsin.

asp programlarini cevirmek icin asp2php isimli bir program var ama her
program icin calismayabilir ve ne kadar verimli calistigin hic kendim
denemedim.

                                  Doruk