[LINUX:14486] netscape 6 rezillik

From: Tanzer Genc (tgenc@yahoo.com)
Date: Wed 12 Apr 2000 - 07:39:37 EEST

selam. ben dun aksam oturdum bilmem ne kadar zaman
harcadim ve netsape 6 yi download ettim. kurduk neyse
.bitti kurulum netscape acildi arayuzu gorunce
gercekten heyecanlandim cunku gercekten gayet hos bir
arayuz yapmislar.sonra birde bazi web sayfalarini
gezeyim dedim ne goreyim hala tag ler eksik yani tam
bir hayalkirikligi bu kadar beklemeye degmezmis.
resillik tam bir rezillik. umarim cok daha iyisini
yaparlar. makinemdeki explorer 4 bile ondan cok cok
ustun bi browser ve ben onu kullanmaya devam edecegim.
netscape 6 onun yanina bile yaklasamiyor cunku. yinede
bi kurun bakin derim.
sevgi saygi...
Tanzer