[LINUX:14475] Re: IMP Turkce destegi

From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Tue 11 Apr 2000 - 19:12:40 EEST

On Tue, 11 Apr 2000 dalyanda@itu.edu.tr wrote:

> IMP'in ITU icin yaptıgımız turkce destekli halini duzenleyip Horde'a
> gonderdim. cevap geldiginde tekrar bildiririm ceviri ile ilgili hatalar icin
> simdiden ozur dilerim
>
> Mehmet Dalyanda
> dalyanda@itu.edu.tr
> İTÜ-BİM

listeye gOnderdiGiniz tr.tgz isimli dosyayI ben aCamadIm.. Bilmiyorum diGer
arkadaSlar aCabilmiSler midir acaba bir Sekilde bozulmuS zannediyorum
biryerlerde.. Belki yanIna birkaC kelime de yazI yazarsanIz IMP ile ilgili
www.linux.org.tr daki belgeler kIsmIna koyabiliriz.. Veya siz
eriSilebilicek bir yere koyabilirseniz sevinirim..