[LINUX:14462] Re: [LINUX:14457] MySQL de yardım..

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 11 Apr 2000 - 11:01:27 EEST

Merhaba,

Tuesday, April 11, 2000, 10:17:30 AM, you wrote:

BO> Makinaya, MySQL 3.22 kurdum. SQL çalışıyor... Birde MySQlAdmin kurdum
BO> bağlantı için bir user tanımlamam gerekiyor. Bunu nasıl yapacağım konusunda
BO> beni bilgilendirebilirsiniz çok sevinirim.
MySQlAdmin dediginiz phpmyadmin midir? Yoksa baska bir program mi?

Yeni kullanici tanimlamak icin ister bir web arayuzu kullanirsiniz
(phpmyadmin gibi), isterseniz mysql paketinin icinden cikan istemci
ile (mysql programi) baglanip sql komutlari ile is gorebilirsiniz. Sql
komutlari icin ornek, scripts/mysql_install_db dosyasinda bulunuyor. O
dosyada bir bolumde root kullanicisi aciliyor.

                                  Doruk