[LINUX:14414] Dosemulatorunde turkce karakter problemi

From: dutdut (dutdut@pmail.net)
Date: Sun 09 Apr 2000 - 12:40:50 EEST

Merhaba;

Mandrake 7.0 uzerinde DOS 6.22 kurulmus bir 16 bitlik partitionu Dos emulatorune boot icin gosterdim ve basariyla calistirabildim.
Ama bu seferde turkce karakter problemini cozemiyorum. Yuklemis oldugum turkcelestirme programlari hic bir işe yaramiyor turkcelestirmeyi
cozdugumde dosemulatoru ile ilgili problemim kalmamış olacak. Yardımcı olursanız sevinirim.

Ahmet GÜMÜŞTEKİN
Verim Bilgisayar Ltd.Şti.