[LINUX:14397] Ynt: irc server

From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Sat 08 Apr 2000 - 02:50:31 EEST

chmod 777 yaparsan herkezin yetkisi olur, bence tamamen sil ve sıradan
kullanıcı olarak kendi /home/kullanıcı altında biyerlere kur, ve şunuda
unutma configure ederken serverı senden conf dosyalarının hangi dizinde
olacağını soruyor (genelde default olarak /usr/local/lib/ircd gibi
sen onu kendi home dizininin altında bi yer göster (/home/kullanıcı/irc
gibi) bi sorunu olacağını sanmıyorum ben mandrake altında elite server
çalıştırdım uzunca bir süre
kolay gele,
Bettencourt