[LINUX:14390] Re: Modem markasi istiyorum.

From: Barış KARAGÜ (kibarfeyzo@softhome.net)
Date: Sat 08 Apr 2000 - 00:28:39 EEST

Yalnız dikkat etmelisiniz ki US Robotics'in isa olan winmodemleri piyasada
dolaşıyor. Jumperlilerinin piyasada şu anda satıldığını zannetmiyorum. USR
isa winmodem bile koca Ankara'da sadece bir toptancı firmada bulunabiliyor
çünkü. lütfen dikkat. Bende TI çipsetli 56K jumperli USR isa var. onu da
ikinci el bulabildim.