[LINUX:14380] Linux (+X) acilisinda yuklenen gereksiz programlar

From: a akpin (aakpin@yahoo.com)
Date: Fri 07 Apr 2000 - 18:34:29 EEST

Benim sorunum linuxta default olarak acilan bir suru program.
64 MB RAM'i yiyip bitiriyorlar. Anladigim kadariyla arka planda
calisip duruyorlar. Ktop ile bakiyorum, 1-2 MB RAM ile calisiyorum.
(Windoz'a dondu makine). Bu programlarin hangisi ne ise yarar ve
hangilerinin calismasi gereksiz oldugunu bulabilecegim bir dokuman
var midir? Yol gostereceklere simdiden tesekkurler.
Bu arada bir baska sorun: Saniyorum StarOffice'de Turkce
yazmak icin degisiklikler yaparken (veya baska birseyi
karistirdiktan sonra) KDE acilmasina ragmen kfm calismaz hale geldi.
Diger pencere yoneticileri ile sorunsuz calisabiliyorum. Ama benim icin ille de
KDE. Beni tüm sistemi yeniden yüklemekten (ftp'den yüklüyorum, çok dertli)
kurtaracak cözüm önerilerinizi bekliyorum. Saygilar.

[ sistem: Mandrake 7.0, 64 MB RAM, Celeron 433, 6.4 HDD ]