[LINUX:14377] Re: Oracle 7.3.2 + Linux + PHP

From: Murat Saygili (saygili@altay.com.tr)
Date: Fri 07 Apr 2000 - 14:49:27 EEST

Kursat kardes ben o zaman solaris 2.6 php ve oracle 7.3.3 derlemiştim ve
baya güzel çalışmıştı.
indirdiğim paketler şunlardı
gdb
gdbm
bison
gcc bu zaten linux ile geliyor
sen bunları zaten bulursun.
ayrıca profile dosyasına
LD_LIBRARY_PATH : ORACLE LIB DIZINI( bunu kesinlikle belirtmen lazım)
export LD_LIBRARY_PATH yazmanız gerekiyor çünkü derleme sırasında
librarilerin bulunduğu dizine bakıyor
ayrıca echo $ORACLE_HOME ve echo $ORACLE_SID bilgilerine ihtiyacın olacak
bunları profile icine yazıp export etmen gerekiyor
Not: Mail adresim murats@turktraktor.com.tr den saygili@altay.com.tr ye
değişti : )))
Kolay gelsin