[LINUX:14340] Re: Modem markasi istiyorum.

From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Thu 06 Apr 2000 - 20:06:27 EEST

On Wed, 5 Apr 2000, Omer VATANSEVER wrote:

> Hangi bilgisayarciya sorsam bi bok bilmiyolar. Herkes kafadan bisi soyluyor.
> Bana RedHat6.1 ile sorunsuz calisacan 56K V90 bir modem marka ve modeli lazim. Gidip adamlara bana bunu ver diyim.

ArkadaSIm listede Cok defalar bu modem meselesi konuSuldu.. Ben modemlerden
hiC anlamam hayatImda modem ile internete baGlandIGIm linux ile 3 filan
windows ile de 2 filandIr ancak.. Ama listeden okuduGum kadarIyla aktarmaya
CalISayIm ben sana OGrendiklerimi..
Linux ta kullanmak iCin ya ISA bir modem almalIsIn ya da external bir modem
almalIsIn.. PCI modemlerin winmodem olmayanlarI zannediyorum yok en azIndan
Simdiye kadar birisi Su marka var diyemedi.. External olanlarda ise TI
chipsetli olanlarIn daha iyi olduGu sOyleniyor.. Modem external olduktan
sonra hangi marka olursa olsun linux ta CalISIr. USB olanlar deGil yalnIz
USB olanlar hakkInda ya birSey sOylenmedi ya da ben hatIrlamIyorum.. Normal
com portundan baGlayacaGIn external modemler..
Bir de modemler hakkInda bilgi alabileceGin
http://www.o2.net/~gromitkc/winmodem.html (Winmodems are not modems; Linux
information page) Seklinde bir adres var.. Buraya da bakabilirsin bilgi
iCin..