[LINUX:14333] xfree86 update problemi

From: Muharrem Altintas (muharremal@hotmail.com)
Date: Wed 05 Apr 2000 - 22:53:31 EEST

selam arkadaslar :)
ben Elsa Erasor X2 ekran karti alali Corel Linux umu kullanamiyorum.
sebebine gelince,Corel Linux ilk yuklenirken uzerinde gelen xfree86
versiyonu(buyuk ihtimalle 3.5.5) yeni ekran kartimi destsklemedigi icin kde
acilirken siyah ekran ardindan garip bazi karakterler cikiyor ve oyle
kaliyor.
ben xfree86 nin update ini cektim ancak makinayi bir turlu konsolda
acamadigim icin hic bisey yapamadim.
safe modda kde den actigimde ise klavyeden hicbirsey yazamaz oldum.
ilk acilista boot ta MAINT olarak acip konsola ulastim ancak bu seferde
update i calistiramadim.Elim kolum baglandi acilen bi yardim...
simdiiden tesekkurler.....