[LINUX:14320] Re: Redhat 6.2 de Telnet Sorunu

From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Wed 05 Apr 2000 - 14:27:33 EEST

On Wed, 5 Apr 2000, Hakan Tektas wrote:

> Merhaba,
>
> Ben 6.2 yi 2. denememde rahat kurdum.Siz siz olun asla Custumize yapmayin
> birde asla turkce
> secmeyin.Benim Sorunum ise telnet deamonu ile kesinlik makinada telnet
> calismiyor.
> Ne local den ne remote dan telnet atilamiyor.Network ayarlari tamam hersey
> calisiyor.
>
> Acaba telnet deamon unu nasil calistirabilirim ?
>
> Tesekkurler,Iyi Calismalar...

telnet paketini kurmamIS olabilirsiniz..
rpm -q telnet dediGinizde:

$ rpm -q telnet
telnet-0.10-31

gibisinden birSey geliyorsa karSInIza kurulu demektir.. Bu durumda
/etc/inetd.conf iCinden kapatIlmIS olabilir telnet (kUCUk bir ihtimal),
inetd servisi CalISmIyor olabilir (root olarak ntsysv CalIStIrarak kontrol
edebilirsiniz) veya /etc/hosys.deny dosyasInda:

ALL: ALL
veya
in.telnetd: ALL
gibisinden satIrlar olabilir.. BunlarI bir kontrol edin..