[LINUX:14302] isa modem ve jumperli

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Wed 05 Apr 2000 - 01:29:05 EEST

Merhabalar. Yine ben. Bu sefer eski isa modemden bıkmıs bir sekilde yine hurdaciya gittim(tavsiye ederim). Eski ama hic kıllanilmamis bir 14k isa modem aldim. Jumperleri de var idi. Ayarlari yaptim ama setserial komutu vermeden calismadi. ne ise wvdial ok diyor. kppp de butun
ati'lere cevap var. Ama o da ne ISP araken atz'ler cevabsiz. Yani internete giremedim. Belki de hiza baglidir. Ama acaba veezy icin dns vs ayarlari nasil yapmaliyim. O da onemlidir. her halşde.
Tesekkurler. Dr.Vasif Ismailoglu