[LINUX:14292] Re: select, poll ?

From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Tue 04 Apr 2000 - 21:02:34 EEST

On Tue, Apr 04, 2000 at 05:59:33PM +0300, SERTKAYA BARIS wrote:
> bir text dosyanin descriptor'i uzerinde degisiklik oldugunu nasil
> anlayabilirim bilen var mi?select ve poll sys call'larini denedim
> ama her zaman 'data available' donuyorlar.

select calisiyor. (glibc 2.1.2, kernel 2.2.13) :)
Ancak, kullanicinin terminalden birseyler girmesini falan bekliyorsan,
kullanici \n ya da ^D yapmadan alet tepki vermiyor. Ben de tam olarak
nedenini bilmiyorum. Low-level I/O interface'inin belki de bir line-buffering
mekanizmasi vardir. (ornegin terminalin) Bu durumda setvbuf () da calismiyor,
cunku setvbuf, file descriptor'iyla ilgili pek birsey yapmiyor--sadece onu
saran streams arayuzunun buffer'ini degistiriyor yanilmiyorsam..

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr