[LINUX:14284] Re: ftp de güvenlik

From: Gokcen Ogutcu (gokceno@biker.gen.tr)
Date: Tue 04 Apr 2000 - 17:38:11 EEST

selam
disariyi gormesini istemedigin useri /etc/ftpchroot dosyasina eklersen
kullanici bulnudugu yeri goremeyecegi gibi kendi home u disinda hic bir yere
erisemez ama bir seyi unutmamak lazim ftp de linux ls komutunu kullandigi
icin kullanici nin home una bin/ls koymak gerekiyor ki dosyalari
listeleyebilsin.
kolay gelsin
gokcen