[LINUX:14276] Re: Yene de ISA modem ve Wine

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Tue 04 Apr 2000 - 13:10:45 EEST

 Merhabalar.
 Bu arada kasayi actim. Modem ustunde cesitli disler var idi. Ama hic Jumper yoktu.
Ama modem uzerinde yonga tanimini okudum.
RCVOC56ACFW19P
ROCKWELL 97
9739 B452435
MEXÝCO
Modemi cikardim. Sndconfig ayarini bozmusdu. Ne ise sndconfig'i ayarladim.
Ama
dip -t
dip> port cua1 yine
dip> komut satirina dusdu.
 Yani bir seyler gordu. Ama ISA modem artik yoktu. Demek ki baska bir seymis.
Diger modem? Ama o da soft. Ne ise boylece kaldim.
   Bu arada wine yukledim. Redhat'den i386 icin. O da libMsg.os.6 diye bir dosyanin
olmadigini soyleyerek calismadi. Bende i686 biliyorum. Ne yapa bilrim?
  tesekkurederim.
   Sevgilerle Dr.Vaif Ismailoglu