[LINUX:14270] Re: Yene de ISA modem

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Tue 04 Apr 2000 - 11:05:04 EEST

 Merhabalar.
Ben her kese tesekkur ediyorum. Dun yene bayağı bir ugrasdim. DIP programini
kullandim.
     dip -t
      dip> port cua1 ile
   dip> komut satirini gordum.
   Bu da dogru yeri buldum manasina geliyor galiba. cat /proc/interrupts veya
linuxconf'da ilgili kısımda bu komut sonrasi serial 2 tane goruldu. Biri tabii ki

  mouse'un IRQ 4 ile olan adresi digeri ise sadece bu komuttan sonra ortaya cikan

  serial IRQ 3 oldugudur. Setserial komutu vermeden bir
 dip -t ve
 dip> term komutu ile terminale irdim. Ama yazdiklarimi goremedim. Galiba dogru
olmamis. Bir de wvdial le denedim. Modem not responding diye sonuc geldi.
IRQ'leri setserial komutu ile 22'ye kadar cikardim. Ama sonuc hep ayni.
   Tabii winmodem ola bilir. Kasaya modemi takarken ustunde jumper disleri
gormusdum galiba. Ama Jumperin kendisi yoktu. Bu gun kasayi tekrar acarim. Ama
onu da deyim modemi taktiktan sonra bilgisayar her kapandiginda(linux'tan cikista
tabii) modemin nasil kapandigina dair "cit" diye bir ses duyuyorum. Ama bir soru
bana winmodem degildir diye fisildiyor sanki. sndconfig komutu modemi markasi ve
numarasi ile tam olarak goruyor. Ne ise her kese tesekkur ederim. Baska bir
onerisi olan varmi?
    Sevgilerle Dr.Vasif Ismailoglu