[LINUX:14264] Internet hafatsinda Egitim Seminerleri

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 04 Apr 2000 - 08:47:59 EEST

Internet haftasi Kapsaminda pek cok univeistede egitim semineri
veriliyor.

tam listeyi
www.intenrethafatsi.org.tr
www2.intenrethafatsi.org.tr

adresinde gorebilirsiniz.

Oncellikle, Ankara'da Gazi Universitesi muhendislik Fakultesinde
Linux Grubu ce Hacettepe U. BIM'in ortakliginda yogun
makina basinda ve teorik egitim yapilacaktir.
bazi detaylar henuz sabitlenmedi ama,
Seminere katilacaklarin webden kayit olmasini istiyoruz, sayiyi
bilmek acisindan.

www.internethaftasi.org.tr/kayit.html
URL"i kullanabilirsiniz.

Bu arada:

istanbul'daki Kurumlar afislrini, avrupa ayaksinda INETD merkzine
(www.inetd.org.tr) anadolu yakaisnda ise
Intrakets'den (kosuyolu) www.intrakets.com.tr alabilirler .

Ankara'da, yargitay'dan, ANKARA U. bIM'den ,
Bilkent'ten benim ofisten alabilirler

Anadoluya postayala gonderdik.

Saygilar
Mustafa Akgul