[LINUX:14250] Re: Ynt: Re: Php Ve HTTPS

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 03 Apr 2000 - 20:58:16 EEST

> Evet ayri bir apache calisiyor

> calisiyor

bir kac nokta:

1. http ve httpd'i ayni program kanaliyla yapabilirsin.
bunun en guzel sekilde biri de mod_ssl'i kullanmak.

http://sunsite.bilkent.edu.tr/pub/infosystems/ altinda bulabilirsin

2. ilk sorun agelince, bana sanki php destegi eklenmemis gibi geldi.

httpd.conf'a pp'yi tanimlayan , daha dogrus php sonekine ne
yapacagini soyleyen tanimlar tek absia yeterli degildir.

%%
apache/mod_ssl/ ve open_ssl altinda ssl/php/ berberce yukleyen
rpm'leri de bulabilirsin.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul