[LINUX:14248] Re: Yene de ISA modem

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Mon 03 Apr 2000 - 19:59:18 EEST

    Bu arada Red Hat 6.1 de setserial komutu her zaman ise
yaramayabiliyor...Önceki versiyonlarda sorunla karşılaşmıyordum, fakat en
son USR 56K modemim için jumper kullanmak zorunda kaldım. Setserial modemi
ayarlamıs gibi davraniyor, hersey yolunda gorunuyor fakat minicom
kitleniyor, modem terminal programlari da busy olarak görüyordu. Jumper ile
sorun çıkarmadan tanıdı.