[LINUX:14235] Yene de ISA modem

From: Vasif Ismailoglu (vasif21@akasya.istanbul.edu.tr)
Date: Mon 03 Apr 2000 - 15:26:32 EEST

Merhabalar.
    Ben de listenin belalilarindan biri sayiliram. Cok faydali oldu. Ama bazi
sorunlarima da cozum bulamadim diyemem.
Liste arsivleri cok iyi. Ama oraan bir sey aramak o kadar zor ki. Yani tek
sozle insani sinir ediyor. Lakin yine de yaralanmadim diil.
   Listenin bolunmesi konusu bana bir az abes gelmiyor diil. Listede
istenilen soru sorula bilir. O zaman bir problem var mi. Ama listelere ve
HOWTOlara bakin demek tabii i lazim.
    ben de bayagi bir arsiv okudum. Ama bu ISA modemle bas edemedim. Linux
Red hat 6.1 . Modemi goruyor. Yani ses karti icin bir sndconfig yazdim. Modem
kartini gordu. Acilista da ISA PNP divece hazirlaniyor diye mesaj cikiyor.
Ama minicomdan veya diger araclardan modeme arama yaptiramiyorum. Bir ara bir
sekilde ttys4'e modemi taktim diye bir komut verdim(1 haftadir
yurtdisindayim). Komutu unuttum. Minicomu da simdi configure komutu ile
beraber aca biliyorum. Baska sekilde ttys4'de divece acilamiyor diye bir
mesaj aliyorum. Yani anlayacaginiz bir a ugrasdim. Modem listesinde bu modem
hakkinda bir uyari yok. Ama butun bu bilgi modemin gorulduyune elalet
edemezmi?
    Uzun mail icin ozr dilerim. Ama bir hafta once doyurucu bilgi almadim da.

   Sevgilerle. Dr:Vasif Ismailoglu
  P.S: He bir de ne qayret ama isapnptools komutunu kullanamiyorumBu hakta
howtu var ama bir sey anlayamadim. Cok teknikti her halde. Asagidaki windows
cikisli bir modem icin bu nasil kurula bilir?

ATI1:220
ATI2:220
ATI3:V1.002B3-K56_DLP
ATI4:56kpbs Modem(US)-AZTECH sys.