[LINUX:14229] Re: RedHat6.1 ve Samba

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 03 Apr 2000 - 14:22:31 EEST

On Sun, 2 Apr 2000, Omer VATANSEVER wrote:

> RedHat6.1 de her kurdugumda neden SAMBA sorunu ile karsilasiyorum.?
>
> Samba NetBIOS ismini yaymiyor.!
> Windows makinalar ag komsularinda samba yi goremiyorlar.
> Ben onlari mount edebildigim halde.
>
> Bir aralar bu sorunu hallettim ama tekrar kurdugumda halledemedim.
> Yardimci olurmusunuz?

Samba'nın RH 6.0 ile birlikte gelen sürümünde interfaces = ile başlayan
satırın önemi yoktu, 2.0.3 ile birlikte (RH 6.1) bu satırın başındaki
# karakterini kaldırmalı ve kendinize uygun bir şekilde
düzenlemelisiniz,

örneğin

interfaces = 192.168.1.1/24

gibi. Aksi takdirde Samba çalışmıyor malesef.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş